Onze vragenlijsten

Gezondeboel heeft een breed aanbod aan gevalideerde vragenlijsten. Alle vragenlijsten hebben een ander doel en kunnen op verschillende manieren worden ingezet. We bespreken graag wat het beste past bij jouw organisatie!


De voordelen:

  • Geautomatiseerde rapportage testresultaten (geen papierwerk)
  • Inzicht in hoe het met iemand gaat 
  • Waardevolle informatie voor het opstellen van strategie en beleid 
  • Beveiligde omgeving 
  • Groepsrapportages op maat mogelijk

4DKL

Een vragenlijst voor zelfbeoordeling van: distress, depressie, angst en somatisatie.

Lees meer

AAQ-II

De AAQ-II meet experiëntiële vermijding. Ook wel psychologische flexibiliteit genoemd.

Lees meer

AQ

Een instrument dat de mate van autismespectrum-eigenschappen meet bij volwassenen.

Lees meer

AVL

De AVL is een instrument om vast te stellen of er sprake is van de gedragsaspecten van ADHD bij kinderen.

Lees meer

BAI-NL

Een vragenlijst voor zelfbeoordeling van: angst(symptomen).

Lees meer

BAT

De BAT stelt is een middel om het risico op burn-out in te schatten.

Lees meer

BDI-2-NL-R

Een vragenlijst om de algehele ernst van een depressie te meten.

Lees meer

Ben ik burn-out?

Deze vragenlijst geeft een indicatie op een burn-out.

Lees meer

BIT-C – Medische Psychologie

Het opstellen van behandeldoelen van cliënten en het inventariseren van in hoeverre de doelen behaald zijn.

Lees meer

BSI

Deze vragenlijst biedt een overzicht van symptomen van psychopathologie.

Lees meer

BSI-18

De BSI-18 geeft snel inzicht in hoeverre de cliënt last heeft van somatische, depressie en angst gerelateerde klachten.

Lees meer

BSQ

Meet de angst voor lichamelijke sensaties die kunnen optreden wanneer men gespannen of angstig is.

Lees meer

BYI-2-NL

Vijf zelfrapportage-vragenlijsten over depressie, angst, boosheid, verstorend gedrag en zelfbeeld.

Lees meer

C-TRF – 1,5 tot 5 jaar

Op gestandaardiseerde wijze kwantificeren van gedragsproblemen en emotionele problemen en vaardigheden bij kinderen.

Lees meer

CBCL – 1,5 tot 5 jaar

Op gestandaardiseerde wijze kwantificeren van gedragsproblemen en emotionele problemen en vaardigheden bij kinderen.

Lees meer

CBCL – 6 tot 18 jaar

Op gestandaardiseerde wijze kwantificeren van gedragsproblemen en emotionele problemen en vaardigheden bij kinderen en jongeren.

Lees meer