Eind 2023 hebben onze klanten weer hun feedback gegeven op ons platform en onze diensten. Dit jaarlijkse tevredenheidsonderzoek helpt ons om trends te signaleren en de antwoorden op de open vragen geven ons veel nuttige inzichten. Nogmaals dank aan iedereen die hier de tijd voor heeft genomen!
Met deze doelen zetten professionals het platform van Gezondeboel in:
- Ter ondersteuning van de begeleiding: 76% (67% in 2022)
- Om de kwaliteit van de begeleiding te verbeteren: 61% (50% in 2022)
- Om bij te dragen aan de eigen regie van inwoners/cliënten: 61% (48% in 2022)
- Om meer structuur aan te brengen in de begeleiding: 48% (21% in 2022)
- Om efficiënter te kunnen werken: 46% (48% in 2022)
- Ter overbrugging van de wachttijd: 35% (25% in 2022)
- Om nazorg te bieden: 28% (15% in 2022)
- Om op afstand te kunnen communiceren: 13% (17% in 2022)
- Om veilig te kunnen communiceren: 7% (10% in 2022)
- Omdat het moet: 4% (2% in 2022)
Professionals over hun ervaring met Gezondeboel:
“Het maakt onderwerpen op het eigen tempo van de cliënt bespreekbaar. Dit kan efficiënter zijn dan wanneer ik het zelf ter sprake breng.”
“Het biedt structuur aan trajecten, wat voor mij en voor cliënten voor overzichtelijkheid zorgt”
“Ik ben erg enthousiast over blended care werken en vind het een mooie aanvulling op de ondersteuning die wij inwoners bieden.”
“Het is voor onze studenten in gebruik erg prettig!”
In het tevredenheidsonderzoek zien wij resultaten waar we heel blij mee zijn, maar uiteraard ook resultaten die ons wijzen op punten die we kunnen verbeteren. De resultaten nemen we daarom ook zeker mee in onze plannen voor de rest van 2024!
Heb je vragen over het tevredenheidsonderzoek of wil je hierop reageren? Mail dan naar info@gezondeboel.nl.