Gebruiker

Waarom lukt het inloggen niet?

Klopt je wachtwoord? Let hierbij op hoofdletters en spaties. En log je ook in met je e-mailadres? Indien je je wachtwoord bent vergeten kun je deze opnieuw instellen via onze website. Heb je alsnog problemen met inloggen, dan kan de internetbrowser die je gebruikt de oorzaak zijn. Deze vult dan automatisch jouw inloggegevens in. Dit kan verholpen worden op de volgende manieren:

  • Maak de inlogvelden eerst helemaal leeg voor je de inloggegevens intypt.
  • Probeer in te loggen in een andere internetbrowser. Voorbeelden van internetbrowsers zijn: Google Chrome, Safari of Mozilla Firefox. Mocht je geen andere internetbrowser bezitten, dan kun je deze downloaden via http://www.alleinternetbrowsers.nl/
  • Verwijder de geschiedenis van je webbrowser inclusief de formulieren voor automatisch invullen.

Ik krijg een 500-melding in mijn programma. Wat moet ik doen?

Als je in het programma een 500-melding krijgt, kun je deze melding naar ons doormailen via de link “Email ons de error door”. De helpdesk van Gezondeboel ontvangt dan de error en gaat vervolgens onderzoeken waar de 500-melding vandaan komt.

Ik ben uitgenodigd door een coach, psycholoog of andere professional, kan kan deze allemaal zien?

Als je in Gezondeboel bent gekoppeld aan een professional dan heeft deze inzage in de volgende gegevens:

  • Opgeslagen opdrachten
  • Opgeslagen vragenlijsten
  • Hoevaak je hebt ingelogd
  • Wanneer je voor het laatst was ingelogd

Ben je zelfstandig aan de slag? Dan ben jij de enige die deze gegevens inziet. We delen nooit gegevens van jou met je werkgever, universiteit of andere instanties.

Hoelang worden mijn gegevens bewaard?

Zelfhulp: gegevens worden bewaard totdat je verzoekt tot verwijdering. Via een professional: jouw persoonsgegevens worden zo lang bewaard als de behandelaar dat nodig acht voor het medisch dossier met inachtneming van de wettelijke bewaartermijn voor zorgaanbieders. Eventuele uitzonderingen hierop worden gecommuniceerd.

Hoe kan ik mijn e-mailnotificaties aanpassen?

Als je inlogt in Gezondeboel kun je in jouw profiel jouw e-mailnotificaties beheren. Je vindt hier de optie “Emailmeldingen beheren”. Hier kun je aanvinken welke e-mailnotificaties je al dan niet wenst te ontvangen.

Waarom kan ik niet wisselen van videobegeleider?

Als je in een programma niet kunt wisselen van videobegeleider, heeft dat te maken met je internetbrowser. Doordat deze browser mogelijk verouderd is kunnen de video’s niet goed geladen worden. Probeer het programma dan te openen in een andere internetbrowser. Bijvoorbeeld: Google Chrome, Safari of Mozilla Firefox. Heb je hulp nodig bij het vinden of downloaden van een nieuwe webbrowser? Neem dan contact op met onze helpdesk via onderstaande gegevens of door op Contact te klikken in de menubalk bovenaan.

Hoe kan het dat ik een betaalstap krijg terwijl ik ben uitgenodigd voor een programma?

Wanneer je een betaalstap in je programma tegenkomt, kan het zijn dat je binnen ons systeem niet goed gekoppeld bent aan de professional die je heeft uitgenodigd. Om deze koppeling te herstellen moet je de uitnodiging die je in je e-mail hebt ontvangen, accepteren. Mocht je deze uitnodiging niet hebben ontvangen of je hebt deze al geaccepteerd, dan kun je contact opnemen met de helpdesk van Gezondeboel via onderstaande gegevens of door op Contact te klikken in de menubalk bovenaan.

Mijn uitnodiging is verlopen. Wat nu?

Om redenen van privacy kun je de link in de uitnodiging maar éénmaal aanklikken. Wanneer de uitnodiging is verlopen kun je het beste contact opnemen met jouw professional. Hij of zij kan de uitnodiging dan weer opnieuw verzenden.

Wat kan ik doen met de groepen?

Met de groepen kun je in contact komen met andere gebruikers van Gezondeboel. In groepen kun je openbaar berichten plaatsen die andere gebruikers in die groep kunnen lezen. Als je een bericht plaatst zien de andere mensen in de groep jouw nickname. Je kunt je nickname aanpassen in je profiel.

Hoe gaat Gezondeboel om met mijn gegevens?

Gezondeboel treft de nodige technische en organisatorische voorzieningen om gegevens te beveiligen tegen verlies of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking. We zijn ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd.

Hoe kan ik mijn gegevens verwijderen?

Indien je als gebruiker een of meer zelfhulpprogramma’s volgt en je wilt jouw gegevens verwijderen dan kun je contact opnemen met Gezondeboel. Wij verwijderen dan jouw gegevens. Als je gebruik maakt van de programma’s van Gezondeboel met tussenkomst van een professional die jou heeft uitgenodigd, neem dat contact op met hem of haar.

Welke gegevens verwerkt Gezondeboel?

Gezondeboel verwerkt de volgende gegevens: e-mailadres, NAW-gegevens, bezoekgedrag, IP-adres en gegevens over mentale gezondheid.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Ben je ontevreden over de dienst van Gezondeboel dan kun je een klacht indienen door te e-mailen naar info@gezondeboel.nl. Je ontvangt binnen 14 werkdagen een reactie op je klacht.

Professional

Ik krijg een 403-melding. Wat moet ik doen?

Een 403-melding krijg je als je met meerdere accounts gebruikmaakt van Gezondeboel. Log eerst helemaal goed uit en probeer daarna opnieuw in te loggen.

Mijn dashboard ziet er vreemd uit. Hoe kan dit?

Als Gezondeboel niet goed wordt weergegeven, heeft dit vaak te maken met een verouderde internetbrowser. Probeer het eens in een andere internetbrowser. Voorbeelden van internetbrowsers zijn: Google Chrome (voorkeur), Safari, Mozilla Firefox en Internet Explorer. Mocht je geen andere internetbrowser bezitten, dan kun je deze downloaden via http://www.alleinternetbrowsers.nl/

Hoe kan ik mijn e-mailnotificaties wijzigen?

In je profiel zie je de mogelijkheid om je e-mailnotificaties te beheren. Je kunt hier aangeven welke e-mailnotificaties je wel en welke je niet wilt ontvangen.

Hoe kan ik opdrachten inzien?

Opdrachten kun je op verschillende manieren inzien. Dossier: Als je via het cliëntendossier naar de juiste cliënt gaat en je opent het programma, zie je bij gemaakte opdrachten en vragenlijsten een oog-icoon. Als je op het oog-icoon klikt, kun je de opdracht inzien. Activiteitenpagina: Op je activiteitenpagina zie je overzichtelijk wat de cliënten hebben gedaan in hun Gezondeboel-account. Als je op de activiteiten klikt, kom je in het cliëntenoverzicht terecht bij de juiste cliënt.

Ik krijg een 500-melding. Wat moet ik doen?

Een 500-melding komt door een foutieve invoer in het systeem. Denk hierbij aan een bijlage in een bericht of een dubbel opgeslagen vragenlijst. Bij een 500-melding kun je deze doormailen door op de link in de melding te klikken. Wij kunenen dan onderzoeken waar deze melding precies vandaan komt.

Waarom komt mijn uitnodiging niet aan?

Als de cliënt de uitnodiging niet heeft ontvangen, kan deze uitnodiging terecht zijn gekomen in de ongewenste e-mail van de cliënt. Indien de e-mail daar ook niet te vinden is, kan de cliënt zich registreren via onze website: https://mijn.gezondeboel.nl/account/login/ De uitnodiging staat dan klaar zodra hij inlogt.

Hoe kan het dat mijn cliënt moet betalen terwijl ik hem heb uitgenodigd?

Als de cliënt een betaling moet doen, is het misgegaan met de koppeling tussen jou en je cliënt. De cliënt heeft zich ‘buiten de uitnodiging om’ geregistreerd via de website van Gezondeboel of hij heeft de uitnodiging niet geaccepteerd. De cliënt kan dit herstellen door de uitnodiging alsnog te accepteren. Indien de cliënt de uitnodiging niet meer kan vinden, kan Gezondeboel de koppeling aanmaken.

Hoe archiveer ik een behandeling?

Ga naar het cliëntenoverzicht en klik bij de juiste cliënt op de knop ‘Bekijk cliënt’. Klik vervolgens op de grijze knop ‘Behandeling sluiten’.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Ben je ontevreden over de dienst van Gezondeboel dan kun je een klacht indienen door te e-mailen naar info@gezondeboel.nl. Je ontvangt binnen 14 werkdagen een reactie op je klacht.

 

We beantwoorden graag je vragen

Ben je benieuwd wat Gezondeboel voor jou kan betekenen? Heb je nog vragen? Zo niet dan staan we natuurlijk voor je klaar om je vraag te beantwoorden.

Neem contact met ons op via het contactformulier voor meer informatie.







Liever direct contact?

Gezondeboel
Nieuwendammerdijk 528
1023 BX Amsterdam
maandag t/m vrijdag 9u-17u